کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

  • ۰
  • ۰

کاشت مو به روش HRT

کاشت مو به روش HRT

 

کاشت مو به روش HRT

چکیده مقاله :

-        کاشت مو به روش hrt یک روش کاشت موی غیر قابل رشد می باشد که بهترین راه انتخاب برای افرادی که بانک مو ندارند می باشد.

-        نتیجه این روش کاشت کاملا طبیعی بوده و به شکل تار به تار انجام می شود

-        این روش کاشت مو برای بیماران آلوپسی ، سوختگی ، لیکن پلان و ... بسیار مناسب بوده است

کاشت مو به روش hrtچیست؟

 تنها روش استاندارد کاشت مو غیر قابل رشد که تا کنون در ایران و کشورهای اروپایی و امریکا معرفی شده است و به تایید رسیده کاشت مو به روش HRT می باشد  در این روش نیازی به بانک موی فرد نیست و از بانک موی تعبیه شده در مرکز تخصصی موی رنسانس استفاده میشود  که همزاد  ، هم جنس و هم رنگ با موی سر فرد استفاده میشود  که جایگزین بسیار مناسبی برای موهای ریخته شده ی باشد از مزایای این روش میتوان  خط رویش و خط فرق بسیار طبیعی را نام برد و بطوریکه حتی اطرافیانتان هم نمیتوانند تشخیص دهند از صفر تا صد این روش در یک جلسه انجام میشود و حتی پس از آن نیازی به مراجعات مکرر ندارد.

کاشت مو به روش hrt مناسب برای چه گروه هایی می باشد؟

          این روش کاملا تار به تار بوده و آناتومی شبیه سازی پوست سر روی آن انجام شده  است از دیگرمزیت های این روش که کاملا مناسب برای کسانی که دچار بیماران قلبی ، فشار خون و ... می باشد بدون هیچ گونه جراحی و خونریزی می باشد

          بیماران آلوپسی ، بیماران لیکن پلان ، بیماران سوختگی ، کسانی که تحت شیمی درمانی می باشند بهترین راه برای بازگشت موهایشان کاشت مو به روش HRT می باشد.

تفاوت های کاشت مو به روش HRTرا با دیگر روش های کاشت مو  بیان می کنیم:

1-    تراکم کاشت مو به روش HRT در مقایسه با روش های کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT چند برابر می باشد.

2-    خط رویش کاشت مو به روش HRT کاملا طبیعی بوده در حالیکه خط رویش کاشت مو به روش FUT  و کاشت مو به روش FIT خط رویشی عروسکی و مصنوعی دارند.

3-    کاشت مو به روش HRT  عوارضی همچون عفونت ، نکروز ، در نیامدن موهای کاشته شده و ... را ندارد

در پایان باید عرض کنیم که عباراتی همچون ترمیم مو به روش نانو. ، ترمیم مو به روش نانو ارگانیک ، ترمیم مو به روش نانو هکس ، ترمیم مو HRS، ترمیم مو نانو سنتر ، ترمیم مو HRP ترمیم مو SUPER HRP و ... کذب محض می باشند.
کاشت مو به روش SUT   - کاشت مو - تماس با کلینیک کاشت موی رز - تماس با کلینیک رز – کاشت نو به روش hrt

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • حمیدرضا جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی